16 juni 2012

I helgen får maken konkurrens...

SMHI utlovar regn, regn, regn och åter regn hela helgen men vad gör väl det. Jag tänker umgås med två mycket trevliga herrar vilket innebär att maken är  hårt konkurrensutsatt.

Ulf Holtz och Conny Sjöberg har nöjet att få hela min uppmärksamhet i helgen. Två herrar som jag har svårt att vara utan. Som tur är så är de fiktiva så maken kan vara lugn. Men jag kommer vara helt uppslukad så det är tur att han har sin släktforskning att pyssla med.

Hur ser din helg ut? Vem umgås du med i den fiktiva världen?

2 kommentarer:

  1. Jag och Titti Guldstrand är med om övernaturliga otäckheter på Gotland!! Bara några sidor kvar...sen ska jag åka till Asien med Henrik Tord (Kum)!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Två för mig nya författare, läste på Bokus om böckerna och de låter spännande.

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...