6 juni 2012

Sommarlån...

Sommarlån vilket perfekt ord och vilken bra grej att slippa stress och press att hinna läsa klart eller behöva låna om. Jag ser många sköna lässtunder framför mig i sommar och har så smått börjat kollat upp vad jag vill läsa. Ja.... jag är inte direkt utan lästips och läsplanering precis med listor som Boktolva 2012 och Nordiska listan på bloggen, som bara ligger och väntar. Men för ett bokfreak är det lite av halva nöjet att skapa listor och drömma om alla böcker att läsa eller hur?! Och det finns fler (läs hur många som helst) böcker som också lockar. Här kommer två "vill läsa i sommar".





Har ni läst?

5 kommentarer:

  1. Jag läste ut "Jellicoe Road" i lördags och har precis recenserat. Börja läs den så snabbt du kan. Den är helt underbar! Älskade den!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag ser fram emot att läsa den :)

      Radera
  2. Syskonmakaren läste jag ut för inte så länge sen och tyckte den var riktigt bra. Lisa Jewell överlag brukar ju inte misslyckas direkt :)

    SvaraRadera
  3. Läste ut Syskonmakaren för inte så länge sen. Den var riktigt bra faktiskt. Lisa Jewell brukar ju lyckas :) Jellicoe Road har jag hör massor med gott om. Tror det blev ett riktigt lyckat lån det där :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har inte läst något av Jewell förut, kul att testa nytt. Precis Jellicoe Road har det sagt mycket gott om :)

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...