6 augusti 2013

Sommarlovsrapport...


Idag skriver vi 6 augusti och det är sista dagen på min ledighet och 2013 års sommarlov. Det har inte blivit så mycket bloggande av men läst har jag gjort. Ja både läst och lyssnat förstås. Har nu på morgonen roat mig med att kolla av hur många böcker och vilka det blev under sommarlovet. En del av böckerna har jag bloggat om, andra får ett inlägg under sensommaren.

Det blev fem i pappersform
Märkta för livet av Emelie Schepp
Livet efter dig av Jojo Moyes (Litteraturens Vänner / Bokcirkelbok)
Bedragen av Katerina Janouch
Bara ett barn av Malin Persson Giolito
Hungerelden av Jerker Eriksson & Håkan Axlander-Sundquist

Det blev fyra ljudböcker
Stormsvala av Marianne Cedervall
Mord.net av Dan Buthler & Dag Öhrlund
Hennes iskalla ögon av Carin Gerhardsen
Andra andningen av Sofie Sarenbrant

Det blev två noveller (ljudbok)
Den vackra kullan kommer inte igen av Lars Rambe
Frostnatt av Bodil Mårtensson


Nu tar jag full fart mot sensommar och höst med flera ljuvliga läsupplevelser....

Häng på!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...