28 februari 2016

Fyren mellan haven blir film...

Litteraturens Vänner, vår bokklubb, läser just nu Fyren mellan haven. Tipset fick jag av bokbloggarna och dagarna går och enligt O när jag sökte bokpratartips på Twitter. Snabbt fick jag svar när jag ställde frågan kring några titlar som jag var nyfiken på, nu när det var min tur att välja bok till bokklubben.
Ikväll när jag tittade in hos Anna, på och dagarna går, fick jag se att en film baserad på boken är aktuell till hösten. Trailern hintar om att det här kommer att bli en bra filmatisering.




4 kommentarer:

  1. Va skoj för jag har läst boken.

    SvaraRadera
  2. Lotta Appelskog Jansson28 februari 2016 kl. 20:32

    Tack för tips! Den måste jag läsa. Gillar Alicia Wikander också så jag tror på filmen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Varsågod! Ja filmen verkar lovande.

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...