1 mars 2012

I min bokhylla: B...

Idag fortsätter jag med utmaningen och inventerar friskt i min bokhylla. Jag tänker att jag visar en-tre titlar om det finns så många. Märker att vissa bokstäver finns det fler titlar än så av och några blir nog svårt att hitta alls. Men här fortsätter jag med....

Varsågoda bokstaven B:



Bad boy av Peter Robinson, en favoritförfattare och en titel i serien om överkommissarie Alan Banks ännu oläst.

Brandvägg av Henning Mankell, serien om Kurt Wallander från Ystadpolisen, alla delar i serien lästa.

Berättelse om Herr Roos av Håkan Nesser, ytterligare en favoritförfattare. Titeln är den tredje boken i serien om kriminalinspketör Gunnar Barbarotti, men ännu oläst och fjärde delen är inköpt på årets bokrea.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...