29 mars 2012

Några på hög typ...

För tillfället är jag inne i en "ickeskrivarecensionsperiod". Ja det är inte så att jag inte vill skriva om de böcker jag läst den senaste tiden utan det har inte riktigt funnits varken tid eller ork till det. Jag har istället lagt tid på att läsa när inte jobbet har tagit min tid.

Märker att det här med att köra en I min bokhylla har dels varit en räddningsplanka för inläggstorka men samtidigt ett bra sätt att verkligen få svart på vitt att det är ett mindre bibliotek som ryms här hemma.

För tillfället har jag inte riktigt haft möjligheten att göra de lästa titlarna rättvisa känns det som. För det är inte vilka böcker som helst som ligger i högen för att få ett inlägg på bloggen. Vad sägs om Det stora huset av Nicole Krauss, Den hemliga historien av Donna Tartt, Tistelblomman av Amanda Hellberg, Leva någon annastans av Nemat Salehi, Sergio Padoan, Cali Nuur m.fl.


Nu vet ju jag också att jag inte måste skriva om alla böcker jag läser. Det är bara jag som bestämmer vad jag ska skriva om osv. Någon som känner igen sig. Hur gör ni?

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...