21 mars 2012

I min bokhylla: N...

Onsdag och dags för bokstaven N:







Nattönskningen av Anne B Ragde, oläst och finns på min Nordiska lista som jag vill läsa inför Bokmässan 2012. Har hört att den här är helt olik Ragdes tidigare serie om bröderna på Neshov, som jag gillade skarpt.

Nirvanaprojektet av Stefan Tegenfalk, just inköpt och oläst. Bara för att det är andra delen i Tegenfalks trilogi som jag bara måste läsa efter att ha läst den första i serien.

När mörkret faller av Ian Rankin, oläst och ja jag erkänner, jag har aldrig läst en Rankin. En av mina kollegor har gjort sina tappra försök för att jag ska bekanta mig med John Rebus, Rankins huvudkaraktär. Vet inte varför den blivit ståendes...

4 kommentarer:

  1. Nirvanaprojektet har jag läst,,den var SÅ bra
    Mia

    SvaraRadera
  2. Nattönskningen har jag hållit i flera gånger, ska bli spännande att höra vad du tycker om den. Kommer Ragde till mässan?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Risken är att mina förväntningar är för höga efter Ragdes trilogi.Vore roligt om hon kom till mässan skulle gärna lyssna på henne. Får börja undersöka saken....

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...