23 oktober 2011

Varma Bokbloggskramar...

Den värmande känslan som omgett mig idag dröjer sig kvar och jag njuter forfarande av den Liebster award som Boktagen skickade till mig. TACK! Min första tanke var att jag direkt ville skicka tillbaka lite bokbloggarkärlek till Boktagen men tanken med Liebster award är att man ska uppmärksamma fem andra bokbloggare. Jag kunde inte vänta utan började genast fundera på vilka bloggar jag vill ge lite extra uppmärksamhet och här kommer de fem som jag valt ut.

Reglerna för att dela ut Liebster award till fem favoritbloggar är följande:

1. Klistra in awarden på din blogg
2. Tacka personerna som gav er Awarden och länka till bloggarna.
3. Välj ut fem personer som du vill ge awarden till.
4. Lita på att dina följare sprider kärleken till andra bloggare.
5.Och det viktigaste : Ha roligt och stötta varandra.





Min bokblogg. Här är det Gittan som huserar och jag tittar ofta in för att få boktips. Vi har ofta samma boksmak och det känns som om vi känner varandra i verkliga livet. Tack för din inspiration!

Bokbrus är bokbloggarvärldens ljudboksdrottning. Jag är som ni vet en hängiven ljudbokslyssnare och likaså är Pia på Bokbrus. Jag tittar ofta in och hämtar tips och tycker om att läsa dina recensioner som är ingående om såväl boken som uppläsare.

Bokmania är den bokbloggare som kittlar och utmanar mig med böcker och författare som jag inte annars skulle ha hittat. Recensionerna som levereras är välskrivna. Det finns ofta en ton av humor och underfundighet i det du skriver. Din blogg är en av de första jag börjat följa och som inspirerat mig till att börja bokblogga. Tack!

Annikas litteratur- och kulturblogg. Här har ni ännu en drottning, bokbloggarnas deckardrottning. För det som inte Annika vet om deckargenren är inte värt att veta. Annika är påläst och känner verkligen sin favoritgenre. Fina deckartips bjuds det på och som hängiven deckarläsare får jag alltid lite matnyttigt om både författare och karaktärer här. Tack Annika!

Mandelhjärta är nog den vackraste bokblogg jag följer. Du får mig att må bra, att titta in hos dig ger inspiration. Förutom boktips så hittar jag alltid fina och vackra foton som skänker lugn och ro. Tack! 

4 kommentarer:

  1. Grattis till din award! :)
    Men att du valde mig, och skrev så fina ord.. det gör mig rörd! Tusen tack Erica! Det värmer så oerhört mycket att veta att någon sätter pris på och uppskattar det man gör.
    Skall genast förbereda ett innlägg. ;)
    TACK igen!
    Ha en supertrevlig dag!

    SvaraRadera
  2. Först vill jag Gratulera Dig, Grattis!!!
    Sedan vill jag tacka för dina fina ord och jag blir innerligt glad av att ha kunnat inspirera och Ja!...du känns som en god vän :-)

    SvaraRadera
  3. Jag får som ovanstående börja med att gratulera dig.
    Jag är väldigt hedrad över att du valt att skicka utmärkelsen till min blogg Bokbrus. Och ett stort tack för dom fina orden.

    SvaraRadera
  4. Jag får göra som ovanstående "komenterare" börja med att gratulera dig till din utmärkelse.
    Jag känner mig hedrad av att du av all bloggar där ute i cyberrymden valde just bokbrus.
    Ett ytterligare tack för dom värmande och fina orden om bloggen.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...