11 februari 2013

Vila i frid - dag för dag - 11:e februari...

Vi skriver den 11 februari och nu börjar det hända grejer. Jag måste fundera över hur mycket och vad jag ska berätta så jag inte förstör läsningen för dig som inte har läst Vila i frid än.

Men så mycket kan jag säga att dagens avsnitt bjuder på en del kalla kårar. Peter Bergs beteende blir bara mer och mer konstigt och faktiskt riktigt otäckt. Vad är det som händer och hur är det egentligen med hans minne? Vad har han för skelett i garderoben? Ett kärleksförhållande mellan två av Hasseluddens personal uppdagas. Har det något samband med vad som hänt på hotellet? En misstänkt plockas under dramatik in till polisen för förhör.

Och dagens skräll: ett nytt mordoffer hittas ute i snön utanför Spa-anläggningen. Hoppsan, blev lite överraskad, men jag borde ha sett det komma. Mer säger jag inte utan nu tar jag rask fart mot nästa avsnitt ( 12:e februari) så hörs vi imorgon när jag läst klart.
Övriga inlägg i Vila i frid - dag för dag:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...