8 februari 2013

Vila i frid - dag för dag - den 8:e februari...

Dagens avsnitt av Vila i frid är lite extra kul att läsa eftersom jag fyller år idag. Inte ofta man läser en del i en bok som utspelas exakt på ens födelsedag. Hipp hipp hurra. Jag gillar när jag överraskas av handlingen och överraskad har jag blivit idag när ett släktskap har uppdagats för mig. Jag anar en stor smärta mellan dessa systrar och blir bara mer och mer nyfiken. Jag drar och drar och drar igen i de olika trådar som Sofie Sarenbrant snyggt placerar ut. Jag har inte den blekaste aning om hur det ska gå eller hur det ska sluta. Det är en fröjd att läsa och min fantasi går i spinn just nu. Jag är skickligt vilseledd för tillfället.

Igår testade jag något nytt. Jag följde med i e-boken samtidigt som jag lyssnade på Vila i frid via Storytel. Ett hett tips alltså. Vila i frid finns som ljudbok för den som gillar att lyssna. Det är Sanna Sundqvist som är uppläsare. Helt ny för mig och hon gör det bra.


Övriga inlägg i Vila i frid - dag för dag:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...