19 februari 2012

Mot sportlovet...

Helgen har gått i vilans tecken. Mycket välbehövligt efter flera hektiska jobbveckor. Hade först en tanke om att under helgen arbeta ifatt, med det som jag inte hann i slutet på veckan under arbetstid, men det blev alltså vila i stället (blir ett ryck i morgon bitti med det som behöver fixas till inför veckan efter sportlovet. För ja tjohoo SPORTLOVET börjar imorgon.

Jag har lyssnat och jag har läst. Framför allt har jag lyssnat färdigt på Arkan Asads Stjärnlösa nätter och dessutom börja läsa i bokcirkelboken Fru Bengtssons andliga uppvaknande av Caroline L Jensen.


Solen har gjort sina tappra försök att värma mig på altan i dag och den lyckades en liten stund. Det finns hopp om ljusare och varmare lässtunder.

2 kommentarer:

  1. Har också lite att avsluta på gamla jobbet sedan ska jag göra dig sällskap med att njuta av sportlovet :-)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...