5 februari 2012

Göteborg here I come...

Ja så är det då äntligen dags. Ikväll samlas årets bloggambassadörer för Bokmässan 2012 i Göteborg. Under söndag och måndag ska vi bekanta oss med varandra och även få en inblick bakom kulisserna på Bokmässa. Vi ska få träffa flera av de ansvariga och information, planering och trevligt sällskap står på agendan.

Vi har diskuterat en hel del om reselektyr på Bokmässans community. Vad och hur mycket ska man ta med sig att läsa? Ja det är ju bara ett dygn och vi ska ju hinna med så mycket mera än att läsa men under resan är det bra att ha något att läsa och även lyssna på. Jag har svårt att läsa när jag åker buss så den ljudbok som följer med är 80 grader från Varmvattnet. Jag tar också med mig Trogen hustru sökes som vanlig bok. Ja det blir alltså de böcker som jag för tillfället läser och lyssnar på.

Jag har också med mig några pocketböcker som jag hoppas kan få en ny ägare och kanske hittar jag också något nytt.

(ps. jag lägger ner Mia Skäringers Avig Maria också)

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...