15 maj 2011

Veckorapport...

Den här veckan har det hänt mycket på bokfronten. Till att börja med så har jag skrivit min första recension på ett recensionsexemplar, Vargsläkte Lykanthropos I av Caroline L Jensen.

Ikväll har jag läst ut Själens osaliga längtan av Audrey Niffenegger. Jag återkommer inom kort med mina tankar om den.

Jag har lyssnat klart på Anna Janssons Drömmen förde dig vilse, även den ska jag skriva några rader om inom kort.

Jag har agerat hemlig bokvän och skickat ett Pocket & Prasselpaket som jag hoppas ska vara framme hos mottagaren senast tisdag.

Jag har fått ett Pocket & Prasselpaket från min hemlige bokvän men finfint innehåll.

Två rec.ex av ljudböckerna Dingo Dingo - den manliga frigörelsen är här av Leif Eriksson, Bob Hansson & Martin Svensson och Sommarhuset  av Anna Fredriksson har kommit med posten från ljudboksförlaget A Nice Noise.

Ytterligare ett rec.ex låg i brevlådan i fredags, Memento mori - minns att du skall dö av Sanna Juhlin

Jag har vunnit De ickesynliga skriven av Fredrik Härén.

Sist men inte minst har jag börjat läsa Flickan under jorden av Elly Griffiths samt börjat lyssna på Dingo Dingo.

Ja det har varit en alldeles utmärkt bokvecka det här tycker jag.

3 kommentarer:

  1. Det var inte lite du hunnit med :-) Härligt!

    SvaraRadera
  2. Ja det blev visst en hel del :-)

    SvaraRadera
  3. Det låter sannerligen som du har haft fullt upp! =)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...