29 maj 2012

ÄNTLIGEN...


Ni har säkert redan både hört och sett men det tål att upprepas. Idag har Bokmässan släppt seminarieprogrammet. Jag har redan kollat av lite vad som bjuds och nu är det dags att börja planera vad jag vill se och lyssna på.

Det finns hur mycket som helst som lockar mig. Vad sägs om att lyssna på när Peter James, Varg Gyllander, Kristina Ohlsson & Maria Neij diskuterar trovärdighet och autenticitet i dagens deckare. Eller varför inte Roslund & Hellström är tillbaka eller Det lilla samhället som litterär scen med bl. a Monika Fagerholm och Ulla-Lena Lundberg. Ja som sagt nu är det bara att plocka fram överstrykningspennor i olika färger och börja planera.

2 kommentarer:

  1. Men har du fått det tryckta programmet? Fnissar lite åt att vi döpt våra inlägg likadant. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi nej det tryckta har jag inte fått än så jag får vänta med överstrykningspennorna :) Ja jag kände också verkligen Äntligen!!

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...