6 januari 2023


Boktitlarna faller på plats i min läsutmaning 2023. Här är böckerna som jag väljer:

LÄSUTMANING 2023
  • En Årets-bok nominerad: Utses i april
  • En bok på minst 450 sidor: Steglitsan av Donna Tartt
  • En genre som jag vanligtvis inte läser: Lida av Stephen King

Jag har redan några av böckerna i mina bokhyllor (så ja det är flera hyllvärmare egentligen) men de passar bra in på flera av punkterna i utmaningen. Övriga böcker finns på Storytel och då kan jag välja på att läsa ebok eller lyssna på ljudbok. Och ja det kan hända att jag köper någon av böckerna också.

Tack för alla boktips! Alla ryms inte i utmaningen men jag har alla titlar uppskrivna till andra kommande lässtunder.

Häng på vetja, välj dina titlar eller kör på min lista!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...