23 februari 2014

Det var ett tag sen sist...

Det var ett tag sedan vi hördes av. Jo då det rullar sakta på här med läsningen. Bloggen har fått stå tillbaka ett tag som ni märkt. Februari har varit fylld till bredden med annat och energin och inspirationen till att skriva om det jag läst har inte funnits.

Jag har i februari:

läst klart Ru av Kim Thuy
lyssnat klart på Levande och döda i Winsford av Håkan Nesser.

I sinom tid kommer mina tankar kring dessa två...så länge nöjer jag mig med att säga att jag tyckte mycket om båda två och Håkan Nessers bok har potential att blr en av 2014 års bästa läsupplevelser...

Nu fortsätter jag som nedan...


 
 
 
 

7 kommentarer:

  1. Känner igen det där. Plötsligt kommer livet emellan. Kul att se dig här igen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Anna, vad glad jag blir att du tittade in.

      Radera
  2. Ibland blir det bara sisådär. Jag förstår precis! Jag gillade ru väldigt mycket!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Gittan, skönt att veta att jag inte är ensam!

      Radera
  3. Ja ibland blir det så, man måste ta hand om sig själv med.
    Mia

    SvaraRadera
  4. Hej Erika. Om du vill komma på mingel i Stockholm, 8 mars 13.00 (i Farsta), så maila mig. asahellberg100@gmail.com

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...