2 januari 2021

10-årsjubileum...

 Hipp Hipp Hurra för 10 år med Erikas bokprat

Ja idag är det 10 år sedan jag började skriva här på bloggen. Det är ändå lite coolt. De senaste åren har det inte blivit så många inlägg publicerade och 2020 blev det hela fyra inlägg. Ja det kan väl också sägas vara en typ av rekord. Jag har de senaste åren mest använt bloggen till att lista några av de böcker jag har läst eller lyssnat på utan att publicera så många inlägg med mina tankar om böckerna.

Jag har de senaste dagarna tittat runt här på bloggen och återupplevt många fina läsupplevelser, möten och stunder. De senaste åren har det varit mycket sparsamt med lust att skriva och uppdatera här men jag känner ändå inte för att avsluta bloggen utan den får leva vidare under 2021 så får vi se vart mitt bokbloggarår 2021 kommer leda mig.




2 kommentarer:

  1. Jag bloggade också mindre under 2020, vilket egentligen är litet märkligt, med tanke på att jag fick mer tid över på grund av pandemin som förhindrade aktiviteter som jag annars ägnar mig åt och som tar tid från bloggandet.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Precis, tid fanns men inte energin för min del, som jag behövde lägga på annat under 2020.

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...