27 december 2011

God fortsättning...

God fortsättning på er alla. Nu är julhelgen över men jullovet fortsätter så vila, ledighet och lässtunder blir det mer av för min del. I år gav jag bort två böcker i julklapp, Tempelbranden av Catharina Ingelman-Sundberg och Jag är Zlatan: Zlatans egen berättelse av Zlatan Ibrahimovic och David Lagercrantz. I ett av de hårda paketen som jag fick låg Mia Skäringers nya bok Avig Maria.

Dessutom fick jag nya hörlurar till min Mp3, lurar som passar för promenader och annan sport, som sitter som gjutna, som hänger med när jag ska ut på stavgång och ha Mp3:n laddad med ljudböcker. När jag sedan kommer in och sjunker ner i bästa läshörnan så passar det ju utmärkt att tända doftljuset, från Make Up Store, som jag också fick i julklapp. Doften heter all through genuine.

Så jag är helt klart rustad för fortsatt jullov! Fick ni några böcker i julklapp eller gav ni kanske bort någon bok?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...