6 december 2011

Tematrio - Julklappsönskningar...

Tematrio - Julklappsönskningar

Det lackar mot jul och Lyran påminner om att det är hög tid att berätta vad vi vill ha i de hårda, platta paketen.

Berätta därför om tre böcker ni önskar i julklapp!


1. Min första önskning är Eldvittnet av Lars Kepler, den tredje i serien om Joona Linna. Läste del två för ett tag sedan och tänkte att del tre kan passa under julledigheten. Hoppas att den tredje delen lever upp till del två för det är den bästa hittills i serien.

2. Nummer två på önskelistan är Mia Skäringers nya bok Avig Maria. Älskar bara den kvinnans humor, klok och med mycket allvar.

3. Sist men inte minst önskar jag mig Kvinnan i rummet av Jussi Adler-Olsen . En dansk författare som jag aldrig läst och nu när det är nordiskt tema på Bokmässan 2012 så måste jag bättra på min läsning av nordiska författare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...