28 november 2016

Östergötlands Bokmässa TellUs2016 - nedräkningen har börjat...

 
ÄNTLIGEN är vecka 48 här och därmed bokmässevecka här på bloggen.

Nu på lördag den 3 december kl. 10-16 så är det dags för Östergötlands Bokmässa TellUs2016. Mässprogrammet vittnar om en diger samling av utställare och deltagare. Mer än 80 intressanta utställare från hela Sverige utlovas och kommer att vara på plats på Linköpings stadsbibliotek på lördag.

För min del kommer det blir några kära återseenden och några nya bekantskaper lär det också bli har jag sett i programmet. Jag kommer under veckan reprisera författare som jag har läst och skrivit om tidigare här på bloggen. Några nya bekantskaper som jag är nyfiken på kommer jag också att tipsa om.

Så häng på nu kör vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...