3 juli 2012

Nordiska listan inför Bokmässan...

Det är ett bra tag sedan jag satte ihop min Nordiska lista på författare som jag är nyfiken på inför Bokmässan 2012. Några författare på listan har jag läst böcker av tidigare och några är helt nya för mig. I takt med min bokmässeplanering så ska jag nu börja läsa i alla fall några av böckerna på listan. Vi får se hur många jag hinner med.


Jag börjar med en dansk författare som är ny för mig. Jussi Adler-Olsen och hans Kvinnan i rummet som är den första i serien om Avdelning Q.

4 kommentarer:

  1. Åh den är superbra, fast jag lyssnade på den. Stefan Sauk var inläsare.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den verkar lovande så här långt.

      Radera
  2. Svar
    1. Ja det är trevligt med nya författare tycker jag.

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...