11 juli 2023

Läsutmaning 2023...

 


Jag jobbar på med min läsutmaning för 2023. Det går sakta framåt och även om jag inte skrivit något på bloggen sedan 4 februari så läser jag, förutom böcker från utmaningen, böcker som är aktuella i vår bokklubb.

I skrivande stund har jag läst Dit du går, följer jag och håller just nu på med Stephens Kings Lida från just läsutmaningen. Två helt olika böcker, långt ifrån varandra. Och det är ju det som gör det så inspirerande och spännande med den här utmaningen.

Jag har sedan en tid tillbaka också bestämt vilken bok jag ska läsa under punkten En årets-bok nominerad. Det blir Ingen du älskar kan dö av Anna Platt.


LÄSUTMANING 2023

  • En bok på minst 450 sidor: Steglitsan av Donna Tartt
  • En genre som jag vanligtvis inte läser: Lida av Stephen King

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...