4 februari 2023

Just nu i februari...


Första lördagen i februari är redan här. Jösses, januari bara svischade förbi och dagarna blir bara ljusare och ljusare. Det passar mig alldeles utmärkt.


Just nu läser jag fortfarande (eller egentligen ska börja läsa) Detaljerna av Ia Genberg, vinnare av Augustpriset för Årets svenska skönlitterära bok 2022. 

Just nu tittar jag på Sveriges mästerkock och ska precis börja titta på 1883. En prequel-serie till min favoritserie just nu, Yellowstone.

Just nu lyssnar jag på den nya podden Ett sjukt bra liv där programledarna Anna Björk och Malin Nestor bjuder på sig själva och sina erfarenheter av att se livet från den ljusa sidan. Andra avsnittet släpptes idag.

Just nu längtar jag till vecka 8 och sportlovet.


Kika in hos några av medlemmarna i forna Kulturkollo -
och dagarna gårenligt o och västmanbok och se vad de gör just nu.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...