7 augusti 2022

Just nu i augusti...

 



Idag skriver vi söndagen den 7/8-2022. Första lördagen i augusti var alltså igår och därmed hög tid för ett inlägg i forna Kulturkollos anda och tradition att stämma av första lördagen i månaden vad som händer just nu, även om det redan är söndag.

Just nu läser jag Konferensen av Mats Strandberg. Vi får en pocketbok i sommarpresent på jobbet när vi går på semester och sommarlov. Jag valde alltså konferensen och jag har sparat på den ett tag men nu är jag igång. 

Just nu tittar jag på Bilder av henne på Netflix baserad på boken med samma namn av Karin Slaughter

Just nu lyssnar jag på mina Spotifylistor och funderar på vilken ljudbok jag härnäst ska lyssna på.

Just nu längtar jag lite efter vardagsrutiner igen efter en lång och härlig sommar och ledighet. Börjar jobba på tisdag och det känns helt ok.


Kika in hos några av medlemmarna i forna Kulturkollo - 
och dagarna gårenligt Ovästmanbok och kolla in vad som händer hos dem just nu.


1 kommentar:

  1. Konferensen är verkligen inte min sorts bok egentligen, men jag älskade den. Frågan är om beskrivningarna av själva konferensen med teambuilding och annat hemskt, eller splatterskräcken, var läskigast.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...