1 juli 2015

Sommarlov med Kulturkollo... #läsro

#läsro


Dagens ord är läsro och den plats där jag bäst finner läsro är i favoritfåtöljen.


Men läsro kan också infinna sig när man minst anar. Det kan vara på bussen med ljudboken i lurarna, det kan vara en stund på lunchen som jag plockar fram min läsplatta och läser en novell. Eller i bilen i väntan på maken när vi samåker. Är berättelsen bara tillräckligt bra och fängslande så infinner sig läsro utan problem.


Inlägget ingår i utmaningen #sommarlovmedkulturkollo


5 kommentarer:

  1. Jag har en soffa på verandan där jag älskar att ligga - iår invirad i filtar hittills men jag tror att sommen kom hit idag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mysigt! Ja sommaren kom hit till Östergötland i dag också, skönt!

      Radera
    2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera
  2. Favoritplatsen är alltid bäst, men visst kan läsro infinna sig lite när som helst och vart som helst.

    SvaraRadera
  3. Håller med - bara boken är bra så är det inget problem att få läsro.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...