22 juni 2015

Sommarlov med Kulturkollo... #semester

#semester

Förra veckan jobbade jag de två sista dagarna för vårterminen 2015. Nu när midsommarhelgen är slut och första hela veckan på mitt sommarlov har börjat så är det definitivt semester. Ett läsår läggs till handlingarna och jag laddar för ett nytt. Vad passar väl bättre än att börja med en ny bok (ja jag började läsa boken redan igår kväll). Carin Gerhardsens avslutande del i Hammarbyserien Falleri fallera falleralla.

Semester är lika med mycket lästid!



Ingår i utmaningen #sommarlovmedkulturkollo


2 kommentarer:

  1. Jag gillade den mycket, den melankoliska tonen gjorde den sorgligt vemodig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag håller med dig.Sorgligt också att serien är slut. Jag tycker mycket om Carins sätt att gestalta karaktärerna.

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...