19 september 2011

Bokmässeveckan är här...

Jag har bara varit på Bokmässan i Göteborg en gång tidigare nämligen 2005 då jag åkte dit med Lärarnas Riksförbund och Lärarförbundet som anordnade en resa. Men nu är det snart dags igen och den här gången åker jag tillsammans med Littteraturens Vänner. Extra spännade känns det att åka som stapplande bokbloggare, gissa om jag är förväntansfull.

Jag har varit med om en helt fantastisk resa sedan jag började bokblogga i januari. En härlig känsla med alla läsare och alla kommenterar här på min blogg både från gamla och nya bekantskaper och dessutom alla kontakter runt om i bokbloggarvärlden som bloggandet har gett. Böcker kan verkligen förena och det finns alltid något att prata om.

Vi åker tidigt på lördag morgon med Swebus och besöker mässan under hela dagen och passar även på att ligga över en natt på hotell för att hinna prata och smälta alla intryck och kanske jämföra och diskutera bokinköp m.m.

Den senaste tiden har bokbloggarvärlden varit full av inlägg tillägnade just Bokmässan. Framförallt är det intressant att följa Bokmässans bloggambassadörers inlägg. Ni hittar dem på Bokmässan hemsida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...