28 september 2011

Bokmässan 2011 inköpen...

Det blev givetvis en hel del bokinköp under Bokmässan trots att det inte saknas olästa böcker i min bokhylla. För visst är det något alldeles speciellt att köpa böckerna just på mässan. Jag kom hem med för mig både kända och okända författare och bokmärkessamlingen fylldes på den också.

Här ser ni vad jag kom hem med:

 En liten smula underbar som jag köpte i Printz Publishings monter

En tygkasse från Gilla Böcker och den helt underbara titeln Sju jävligt långa dagar

Ingen Bokmässa utan ett signerat exemplar, denna gången blev det Anna Janssons Alkemins eviga eld

Tre pocket för en hundring och dessutom signerade av författaren Katerina Janouch

Ytterligare tre pocket för en hundring

 Fyra noveller från fina Novellix, jag bara älskar omslagen och formatet

 En liten pärla om bokbloggarkonsten av Karin Berg & Petra Jankov Picha

Bokmässan avslutades på söndagen med en tur till PocketShop, det var då bokmärkeshögen fylldes på

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...