9 januari 2011

Boktolva 2011: 12 författare jag inte läst

Enligt O har skapat en utmaning som innebär att läsa tolv författare som man aldrig läst förut. Intressant tänkte jag, men jag lägger till ett tillägg som jag hittade hos Lyrans noblesser, att författarna ska finnas i min bokhylla.

Här är listan på författare som jag inte läst förut, som jag tänker utmana mig själv att läsa under 2011.

Markus Zusak, Boktjuven
Kate Moss, Labyrinten
Christoffer Carlsson, Den enögda kaninen
Kristina Appelqvist, Den svarta löparen
Camilla Ceder, Fruset ögonblick
Steffen Jacobsen, Passageraren
Paul Auster, New York trilogin
Lars Rambe, Spåren på bryggan
Christian Mörk, Darling Jim
Kristina Olsson, Askungar
Ingrid Elfberg, Gud som haver
Reginald Hill, Främlingars hus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...