10 december 2012

Stafettpinnen lämnas idag över...



Idag måndag 10 december är dagen då Bokmässans Bloggambassadörer 2013 tar över stafettpinnen efter mig och mina bloggambassadörskollegor från 2012. Grattis till er och lycka till med ert år.

Jag ser idag tillbaka på ett helt fantastiskt år med härliga möten, upplevelser och diskussioner på Bokmässans Community. Höjdpunkten har givetvis varit att få möjligheten att vara på Bokmässan alla fyra dagar. En upplevelse som är svårslagen. Fyra dagar med fantastiska seminarier, möten med författare och förlag, montermingel, förlagsmiddag, bokbloggarmingel och både bokköp och bokgåvor.

Extra glad är jag att jag fått möjligheten att lära känna alla nitton bloggambassadörer som jobbat sida vid sida med mig under 2012. Pricken över i är att kontakten fortsätter via de sociala medierna såsom Twitter, Facebook och Instagram men framför allt på alla bloggar.

Jag kommer finnas på Bokmässan även nästa år men då som besökare. Tack till Bok- och Bibliotek för det!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...