2 december 2012

Adventsmys och lucköppning...

Söndag den 1:a advent 2012 och äntligen ljuder julmusiken genom huset. Idag har jag bakat en saffranskaka till kaffet. En familjetradition som vi ogärna är utan. Ljusstakar och adventsstjärnor lyser vackert i fönstren och siffrorna är placerade på blockljusen.

Förra året hade jag en julkalender här på bloggen men i år blir det ingen lucköppning här. Istället kikar jag in hos några av mina bokbloggarvänner. Starten var ju igår den 1:e december men det är inte försent att hänga på och kika in.

Jag ser fram emot många trevliga luckor hos:

Feelgoodbibliotekarien
enbokcirkelföralla
Enligt O

Vill du har flera tips på julkalendrar så hittar du det hos och dagarna går

Nu önskar jag er en trivsam söndagskväll så här i adventstid.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...