27 mars 2016

Modern, dotra och böckerna...

Min kära mor och jag har det bästa gemensamt, böcker och läsning. Vi har under många år delat böcker med varandra och det var hon som en gång i tiden inspirerade mig till det intresse som jag har idag och lotsade mig genom litteraturen med hjälp av en välfylld bokhylla. Vi har fortsatt vår gemensamma resa och det var mamma som följde med mig till Göteborg när jag hade förmånen att vara bloggambassadör på Bok- och biblioteksmässan 2012. Och på den vägen är det!
Så när vi kommer över en ny författare så delar vi glatt med oss. Den senaste i raden är Lycke av Mikaela Bley som mamma köpte av författaren när hon gästade Maxi i Linköping för signering av sin bok i anslutning till bokrean.


1 kommentar:

  1. Jag delar också läsintresset med min mamma. Det är kul att ha ett gemensamt intresse. :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...