2 maj 2014

Bokrelease för YOGAkärlek av Linnea Jensen...

Imorgon ska jag på bokrelease och fest för Linnea Jensens bok YOGAkärlek - en bok om att äga sin yoga.

Bild lånad av författaren

Det här med yoga började för min del i höstas när jag anmälde mig till en av Linnea Jensen specialsydd yogakurs för viktminskning. Jag har nog alltid tänkt att yoga skulle vara för svårt och avancerat. Har tänkt, för att kunna yoga så måste man vara vig och vältränad. Men ack vad jag bedrog mig. Linnea visade vägen under hösten och och jag har helt ändrat mina tankar kring yoga. Linnea har gett mig verktyg att se möjligheterna med just mina förutsättningar både kroppsligt och själsligt. Helt klart är det något som händer och det känns mycket positivt. Livet har gett mig en och annan prövning de senaste månader och då har yogan hjälpt mig.

Bild lånad av författaren

Nu ser jag fram emot att läsa och ta del av Linneas fina YOGAkärlek.











1 kommentar:

  1. Det låter verkligen intressant! Ser fram emot en recension sedan. :-)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...