7 juni 2012

Måndagspepp på en torsdag...

Idag kör jag en Boktagen som inspirerades av Lingonhjärta (två bokbloggare jag gärna följer). Det är några veckor sedan jag hittade denna måndagspepp men jag kör ändå. Jag blandar vilt och det får blir en måndagspepp på en torsdag.


Vad läser du just nu?
Jag  har tre böcker igång, två i bokform och en ljudbok, Mörkt motiv av Louise Penny, Bergets döttrar av Anna Jörgensdotter och Änglamakerskan av Camilla Läckberg.

Vilken bok upptar dina tankar mest nu?
Änglamakerskan, Läckberg har i de senaste böckerna i Fjällbackaserien bara blivit bättre och bättre.

Vilken bok ser du fram emot mest att läsa just nu?
Gideons ring av Carin Gerhardsen. Femte boken om Hammarbypolisen med Conny Sjöberg i spetsen.

Vilken utgivning är du mest peppad på just nu?
Lyckostigen av Anna Fredriksson. Den första boken av Anna Fredriksson, Sommarhuset kom förra sommaren. Jag väntar med spänning och är peppad till max.

Vilken bok blir ditt nästa köp?
Det blir troligen Sista testamentet av James Frey, läste hans debutroman Tusen små bitar för flera år sedan och vill läsa mer av Frey.

4 kommentarer:

  1. Åh HURRA för mer pepp :D Det sista Testamentet har jag hört väldigt fina saker om så är lite sugen på den nu :)
    Förresten, har du läste Belinda Bauer? Tror att du skulle älska henne :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej Belinda Bauer har jag inte läst än. Men har sneglat på henne, anar att jag skulle gilla :)

      Radera
  2. Hejsan. Jag har lagt till dig på min blogroll...hoppas det är OK?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Helen, ja visst vad roligt, helt ok. Vi har en del gemensamt ser jag (var precis inne hos dig och kollade runt). Har lagt till dig i min bokbloggarlista också.

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...