23 oktober 2011

Åh vilken fin söndag...

Visserligen har solen värmt mig denna underbara söndag men det som ändå värmt mig mest är fina Boktagen och den Liebster award som hon skickat till mig idag. Jag sträcker lite extra på mig idag när jag läser Boktagens motivering där det bl.a står:

"Du får mig att må så bra! Här är det en blandning av ljudböcker och vanliga. Att Erika lyckas få städningen att verka mindre tråkig, genom att lyssna på en bok, är beundransvärt och inspirerande...."

Extra roligt är att vi började bokblogga ungefär vid samma tid om jag inte missminner mig. Tack för att du uppmärksammar mig och tack för din fina blogg!



Jag fortsätter njuta hela kvällen och återkommer med de bokbloggar jag vill uppmärksamma lite extra.

1 kommentar:

  1. Vad kul att du blir så glad! Det blev jag också när jag fick min =)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...