30 september 2011

Min dagens...

Helgen är i antågande och jag är på bättringsvägen efter några dagar nerbäddad med feber och halsont. Vad passar väl bättre än att starta helgen med att svara på Helenas enkät Dagens.

Min Dagens:

Outfit: För tillfället joggingbyxor och en t-shirt, slappt och ledigt. Men till kvällen får det blir jeans och randig topp då jag ska fira lillebror som fyller 44år.
Humör: Trött och lite seg efter veckans förkylning men livsandarna är på väg tillbaka.
Tanke: Snurrar en hel del när man ligger hemma några dagar men jag har försökt koppla bort jobb och annat....med mycket lästid.
Frukost: Två leverpastejsmörgåsar med tomat (egenodlade) och kaffe
Bok: En liten smula underbar av Dawn French, ja helt underbar är den!
Låt: Jill Johnsons nysläppta platta Flirting With Disaster
Hurra: Att solen skiner denna fredag!
Bu: Skulle behöva dammsuga men jag struntar i det just nu.
Längtan: Kräftor på lördag hos goda vänner
Önskan: Mera lästid och att min Mp3 ska laddas färdigt så jag kan fortsätta lyssna på Bländverk av Thomas Erikson.

2 kommentarer:

  1. Verkar som om du fått bokmässebassilusken ;-) Hoppas den lämnar dig helt och hållet i fred snabbt!

    SvaraRadera
  2. Gittan: Ja det är nog den som drabbat mig :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...