12 februari 2011

Födelsedagspaket.....

Passade på att fylla år tidigare i veckan :-) så igår kväll  hade jag tre väninnor på lite födelsedagskalasande hemma hos mig. Gissa vad det var i de hårda paketen? Ja visst fick jag några böcker.

I Simon Becketts serie om rättsantropologen David Hunter är Dödens viskningar den tredje delen och i Ann Cleeves serie om polisen Jimmy Perez är Rött Stoft också den tredje i serien. Jag har läst de tidigare  böckerna och ser fram emot att få följa dem igen.

En helt ny författare för mig är Amanda Hellberg, även detta med skräckromaner är något som jag inte är särskilt van att läsa. Ska bli spännande att testa, har läst en hel del recensioner om just Döden på en blek häst bland alla bokbloggar. Undrar om jag törs vänta tills ikväll eller ska jag läsa när det är ljust?!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...